Noniin, nyt onkin unohtun kirjoittaminen taas pariksi päiväksi ja tuleekin nyt juttua sitten parin päivän takaa. Pian ovatkin jo sivuni valmiit, kuinka ihanaa kun on omat nimikko sivut. Ella lupasi että tekee ne nyt vuodeksi 2006 toiseen päivään mennessä valmiiksi, kuinka mukavaa!

Minulla oli tuossa pari päivää sitten ripuli, äiti oli lukenut eläinlääkärin sivuilta että paras parantumiskeino ripulille oli paastoaminen. En millään olisi jaksanut paastota, nälkäkin kurni ikävästi mahassa. Mutta ne vain uskoivat sen olevan parempi minulle. Olihan se ikävää, mutta kaikesta huolimatta ne syötti minulle kermaviiliä vähän ja sitten juotti lihalintä (siinä oli kyllä vettäkin, kun se lihaliemi on niin suolaista), koska vesi ei maistunut ja piti kumminkin saada nestettä sisään kun sitä meni ripulissa niin paljon. Mutta jo seuraavana päivänä kaikki oli hyvin, olin parantunut ja sain vihdoin ruokaa.

Tänään on siis uudenvuoden aatto. Ella laittoin minulle ruokaa vasta siinä 8.30 maissa, vaikka yleensä ruoka saapuu kuppiin siinä seitsemän aikaan aamusta. Sitten se leikki mun kanssa vähän aikaa ja meni taas nukkumaan ja heräsi vasta päivällä puol kolme! Pikkunen unikeko! Mutta onneksi äiti oli herännyt leikkimään mun kanssa. No sitten käytiin lenkillä kun Ella oli heränny, oli niin lämmin ettei palellut yhtään ja sen takia kuljin narussa yllätykselisen hyvin ja sain paljon kehuja päälle! Eikä muuten raketitkaan pelottanu yhtään, mielenkiintoista vain kuunnella sitä rätinää!