Ei se taaskaan aamulla tullu leikkimään mun kanssa. Mutta onneksi äiti toi mut keittiöön kuudelta leikkimään ja puuhaamaan vähäksi aikaa. Se olikin sitten aamun pelastus, sillä muuten mun pitäs nukkua siihen kymmeneen asti ja sit vasta herätä. Ihanaa ku on joku joka herää aikaisemmin ^^

Tänään Ella väsäs mulle ihan omia sivuja. Se kyllä yllätti itsensä, sillä vihdoin ja viimein mikään ei ole menossa niissä vikaan, päinvastoin. Ei ole enää paljoa työtä että ne ovat valmiitkaan! Se on niitä kyllä jo aika kauan yrittänytkin väsätä, nyt se on vihdoin pääsemässä HTML:än maailmaan. (:

No se Ella on koko päivän mässänny karkkia, eikä tietenkään mulle antanu mitään :( Se vaan jotaki väittää että suklaa on vaarallista koiralle. Kyllähän tämä jätkä pari suklaata voisi ottaa!! Tänään myös miastoin perunamuusia lusikallisen ja huomasin että se oli hyvää!

Käytiin päivällä mummoakin moikkaamassa. Kaikki taitaa tykätä musta enemmän kuin paljon. No, siellä vähän aikaa leikin ja nukahin sitten Santerin syliin tyytyväisenä elämästä. Ne anto mulle siellä semmosen ihanan näköisen keksin ja se hupeni suuhuni tosi nopeasti. Vain murut jäivät. Nyt sitä täällä juostaan ja leikitään. Pääsi pissakin lattialle, mutta ei ne suuttunu. Luutus vaan pois ;)

Leevi ja Ella