Ja tänään Ella sai vihdoinkin nukkua kymmeneen asti, tai siis enhän minä olisi antanut sen nukkua,  mutta äiti haki mut pois ennen kuin ehtiin vinkua Ellan hereille. No, saipahan sekin vihdoin nukkua vähän aikaa.

Päivällä ei hirveästi mitään tapahtunut, paitsi käytiin Jennan tykönä moikkaamassa Jennaa ja sitten Oliver-koiraa. Se on 7 kuukautinen espanjanvesikoirapoika ^^ Villi luonteinen ja oikein mukava leikkikaverikin vielä. Minä poika ajatin sitä takaa ja vuorollaan se yritti ajaa minua takaa, mutta kyllä minä aina voitin ja ajatin sitä takaa. Sitten alkoi väsyttää ja Ellan kanssa käveltiin kotia päinn<3

Jennan äiti oli antanut meille koiranshamppoon ja sitten se Ella-ilkimys tuli ja laitto uimapuvun päälle ja kasteli mun tassut, jonka jälkeen se pesi mut ja nyt oon ihan puhas :<< Alko vähän paleleen ja pikkusen pelottikin, mutta föönatessa tuli jo vähän kuumakin. Mummo tuli käymään myös kattomassa mua ja ja... meillä oli oikein mukava päivä.

Äsken muuten heräsin Ellan sylistä. Olin kai nukahtanut siihen ja sitten se roikotti mut omaan sänkyyn. Ihan väsyttää, kellokin on jo nukkumaanmenoaika. :p

Leevi ja Ella