Aamulla taas yritettiin omistajaa herättää, turhaan. Kohta alkaa tympäseen ku se ei koskaan herää leikkimään viideltä aamulla mun kans! Se vaan raahas mut ulos ja luuli että mä alan just heränneenä käymään pissalla! Minäpä viisaana poikana juoksin ovelle vinkumaan. Mutta se sinnikkäästi kantoi minut takaisin ulos ja minä juoksin takaisin ovelle... Ja taas sama juttu pari kertaa. Sitten se lopulta luovutti ja päästi mut sisään. No, nukkumaanhan siinä mentiin!

Siinä kahentoista maissa meille alkoi tulla hirveästi porukkaa! Ihan pelotti, mutta kyllähän siinä lopulta rauhottui kun huomasin ettei kukaan tehnyt pahaa! Olin kyllä aika suosittu, kaikki halusivat vuorollaan minut syliin ja melkeimpä jokainen kehui nätiksi tai komeaksi! (Enhän minä poikana nätti ole, en :D )

Välillä alkoi jopa väsyttää, mutta kun kaikki halusivat minut syliin ja ja... Eihän ne malttaneet olla häiritsemättä minua!! No, lopulta Ella puuttui tilanteeseen ja kantoi minut nukkumaan meidän huoneeseen ja laittoi oven kiinni. Lopuksi se piti huolta ettei kukaan pääse huoneeseen häiritsemäään minua! Tunnin se vahtasi ovea ja piti silmällä minua. Toisaalta se oli hyvä, sain nukuttua pari tuntia ja taas jaksoi!

Sitten Esa, Jaana, Aku ja Ella lähti käymään isomummon ja isopapan haudalla Ristikankaalla, no mutta kun ne tuli niin minut oli (yllätys yllätys!) herätetty, mutta vain sen takia että syöminen oli siirtynyt pari tuntia normaali ajasta, koska olin siis nukkunut. Ja taas jatkui tällainen "Sylistä syliin"...

No oli aika jännittävää kun sitten lopulta joulupukki tuli. Minut oli juuri herätetty ja istuin Ellan sylissä, hieman kiukkuuntuneena kun minut oli herätetty!! Aloin tulla sylissä vähän levottomaksi ja siksi minut päästettiinkin alas nuuskimaan  uutta punapukuista ukkelia. Meistä tuli hyvät kaverit! Sitten kuulin ku se luki paketin kyljestä: "Leeville!", no siitähän se vasta ilo nousi, vaikken saanut pakettia auki, oli lahja tarpeen, sillä sain ihanan, uuden pedin joulupukilta! Siinä on semmoinen mukavan karvainen "patja" ja toisella puolella on kangas. Mutta kun kaikesta karvaisesta tykkään, niin karvainen puolihan siihen ylös sitten laitettiin. KIITÄN LAHJASTANI JAANA-TÄTIÄ JA JOULUPUKKIA!!

Leevi ja Ella.