Eilen siis saavuin tähän uuteen perheeseen!
Olen jo nyt valloittanut koko perheen sydämmet ja
huomiota saan niin paljon että voisi toisille jakaa! Rapsutuksia
ja huolen pitoa riittää. Vähän väliä kuuluu:
"Missä Leevi on?" tai "Leevii! Tule tänne!".
Ainahan ei jaksa tulla, mutta välillä ainakin yritän totella!

TÄNÄÄN!

Aamulla herätin Ellan kuudelta leikkimään, mutta se oli niin
tylsä, että pisti takaisin nukkumaan ja tyydyin puremaan sen
kättä hieman, mutta sitten itsekkin nukahdin! No, yhdeksältä
nousin taas ja syötiin. Ei paljoa maistunut ruoka, mutta kyllä sitä
pari nielaisua sai. Tonnikala ja raaka + nappulat maistui hyviltä.

Tänään myöhemmin opin istumaan. (No tietenkin kun palkkiona oli
siis makkaraa!) Istun kyllä jos minusta siltä tuntuu. Välillä kun ne käskee
istumaan niin en aina jaksa pysähtyä istumaan, vaan juoksen ohi häntä
kippuralla ja heiluen. Kyllä ne ymmärtää että olen vielä vauva,
huomenna jo tulee 8 viikkoa täyteen!

Nyt illasta olin vähän villillä päällä! Haukuin ja murisin äidin lahkeille,
jotka hulmusivat kivasi kävellessä. Innostuin juoksentelemaan ja
mummokin tuli minua katsomaan. Olen kuulemma söpö poika.. ja iso!
Vauva minä vielä olen, mutta iso poika jo! Sain tänään uuden pannan,
ruokakupin ja kynsisakset. Kohta päästään lenkille!

Leevi ja Ella