Aamu sujui tosi mukavasti.. siinä yritin Ellaa herättää kolmen maissa yöllä, mutta tylsä kun oli, ei se herännyt ees. Tietenki se heräs, mutta pisti nukkuun, ei alkanu siis edes leikkimään mun kanssa! No viideltä sitten äiti tuli ja vei mut ulos. Siellä oli kylmä, mutta olin oppinut että ulos kun mennään niin pitää pissata tai kakata, järkevä kun olen. No, sitten valvoin siihen kuuteen saakka ja sitten alkoi väsyttää ja sömmin Ellan huoneeseen takaisin nukkumaan!

Sitten taas herättiin ja Jennakin tuli katsomaan minua. Mutta mua kyllä väsytti niin paljon että menin Tomin sängyn alle nukkumaan ja nukuin melkeimpä kolme tuntia! Ne ei aina jaksa käsittää miten nukun niin paljon, mutta kyllä ne ymmärtäs jos olis tämmösiä pieniä ja pippurisia!

Illemmalla sitten Jennan äiti toi meille Ellan unohtuneet ulkohousut ja ne raahas mut sitten ovelle moikkaamaan, ensin menin piiloon sohvan taakse, mutta ne on niin ovelia että saa mut tosi nopeasti kiinni! Vaikka muka onkin se sohva niin hyvä piilopaikka.. No, Oliver-koiran kanssa tehtiin vähän tuttavuutta. Se nuuskutti mua ja kun vähän ärähdin niin Oliverkin säikähti! Tästähän minä sain iloa pitkäksi aikaa!

Kun ne oli jo lähteny niin into jäi päälle ja haukuin ja murisin jokaiselle vastaan tulevalle villasukalle. Ne kyllä huomas et olin jo iso poika! Sitten vähän juoksin ja hyppelin, se oli hauskaa, mutta hetken juostuani mua alko väsyttää ja menin nukkumaan. Vielä yheltätoista on ruokakin!

Leevi ja Ella.